Reklamace a vrácení
Jak postupovat při reklamaci:
- Reklamuje ten, kdo zboží objednal. V odeslané reklamaci nám sdělte své telefonní číslo nebo e-mail pro rychlé spojení v případě nějaké nesrovnalosti.
- Zboží zašlete s vyplněným reklamačním protokolem, nebo s průvodním dopisem, včetně přesného popisu závady. Označte požadovaný způsob vyřízení reklamace.
- Chcete-li vyměnit poškozené zboží ze sady (tj. z několika kusů v balení), zašlete pouze poškozenou část, ne celou sadu. To platí i v případě, že se jedná o výrobek, který se skládá z více dílů a poškozena je pouze jedna jeho část.
- Zboží zasílejte nejlépe v originálním obalu. Již používané zboží nebo část sady vhodně zabalte.
- Balíček zašlete jako obyčejnou, popřípadě doporučenou zásilku. Podací lístek od zásilky si ponechejte jako doklad o odeslání. Zásilky neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky nepřebíráme.
Adresa pro zaslání reklamace:
Luboš Kosinka – eoshop.cz
Náchodská 118
Jaroměř 551 01
Kontakty:
Vyřízení reklamace
- Reklamace vyřizujeme v co nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné 30denní lhůtě.
- V případě uznané reklamace s žádostí o výměnu zboží vám zásilku zašleme na naše náklady. Pokud si přejete vrátit peníze, učiníme převodem na účet, nebo poštovní poukázkou.
Záruka vrácení peněz
- V případě, že nejste se zbožím spokojeni, můžete ho bez udání důvodu do 14 dnů vrátit. My vám dle vašeho přání zboží vyměníme nebo vrátíme peníze.
- Na zboží poskytujeme 2letou záruční dobu (pokud není u zboží uvedeno jinak), která začíná běžet dnem přijetím zásilky.